slut som människa!

skrutten har varit så snäll och inte haft några problem alls att somna på kvällarna och sovit bra på nätterna nu,
MEN så helt plötsligt vände det.
3 kvällen i rad nu har han VÄGRAT sova.. man blir så slut
i förrgår skrek han från 18-21.30 innan han somnade
igår håll jag på från 19 och han somna inte riktigt förren 01-15!! sen sov han dålig hela natten dessutom..
och nu ikväll börja jag vid 19.30 och troooor han äntligen har somnat nu. la han i sin säng nyss och hör inget på barnvakten än iaf :p hoppas hoppas!

det är bara på kvällarna han blir såhär, varför?!
vet inte om det är magen eller vad det är?! han är huuur trött som helst men vägrar stänga sina blå :p
hoppas det vänder snart igen för jag är verkligen helt slut :/
förstår inte hur dom som har det såhär varje dag orkar!?

Mattias är i garaget varje kväll också, han måste bli klar med bilen till lördag så att man är själv gör ju inte saken roligare...
sööömn tack! :)





Kommentarer
Postat av: Stina Arvidsson

Låter som kolik. Leon var sådär när han var mindre så jag köpte såna där droppar man kan köpa och gav honom och det hjälpte. Leon kan fortfarande bli sådär ibland om han har sovit dåligt för att han blir övertrött. Prata med BVC!

2012-03-23 @ 14:18:22
URL: http://kristinaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0