utveckling

vår lilla korv växer så det knakar!!
händer saker varje dag så hinner inte med själv! :p
har redan sömnsvårigheter och ångest över att jag börjar jobba den 16 Juli :///
hur ska jag klara mig att vara ifrån min skatt?!
kommer missa supermycket..
men vad gör man inte för pengar och fast jobb..
 
just nu ligger bossen själv på golvet och försöker ta sig framåt, vevar och vevar, försöker dra sig fram med händerna när fötterna vägrar hjälpa till.. skapligt arg när det inte går :)
herr Ohlsson är dessutom väääldigt nyfiken!! kan han brås på mig? ;)
ska ha ALLT han ser, river och sliter i allt för att komma åt!
sen tror han även att han kan sitta utmärkt, har jag han sittandes i mitt knä eller sittandes framför mig släpper han mina händer och ska ha något han ser.. slutar med att han stupar rätt fram och blir sur :)
står väl inte på förrän han sitter heller!
 
i morse när jag låg i sängen så hörde jag hur det small och hade sig inne hos Agaton, så smög dit och den lilla rackarn låg och slog på sin mobil som hänger ovanför hans säng, busen! haha
så nu får vi nog hänga den ifrån taket ist för i ställningen som följde.
 
jag flyger, jag svävar högt i det blå
jag har inga vingar men flyger bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch ja det står väl inte på förns dom springer runt å jagar varann våra små busar... dååå kommer vi få det jobbigt :p hehe

2012-06-29 @ 19:49:50
Postat av: Sandra

Sötunge! :)

2012-06-30 @ 10:26:36
URL: http://trick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0