mardröm

igår kom våran underbara katta Edvin in med en fin present...
 
släppte in han vid 23.30, kom i världens fart
gick och hämta Agatons flaska så tänkte mata han lite innan jag gick och la mig.
kommer in i köket och ser något som ligger vid frysen, ser ut som en pinne med nå konstigt löv på..
var ganska mörk så var tvungen gå närmare för att se vad det var, och där ligger världens vidrigaste, äckligast frågelunge!!!
helt naken och nyfödd låg den där och rörde sig lite och gapa!!
fick verkligen panik!!!
såg ut som en jävla alien och jag kunde verkligen inte se den där vidriga saken en gång till samtidigt som jag tyckte sjukt synd om den!
Mattias var inte hemma, ingen i hans familj var hemma, min mor och far fick inte köra.. vad fan gör man?!
jag satte mig i trappen och böla! hahaha
mes som man är
 
ringde våran underbara granne, Pia (Mattias moster) som kom hit med storspaden och tog ut den, då halft uppäten..
bläääh
även hon höll på att spy när hon skulle hämta den!
lovar er, det var ingen vacker syn!!!
måste varit en alldelss nykläckt en
 
sen fick jag ställa mig och skura hela jävla köket + att jag inte våga somna för jag var rädd att dröma mardrömmar om den där vidriga varelsen! haha
somna inte fören vid 2 och självklart vaknar Agaton 6.30 och var superpigg..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0