5månader

igår blev grappen hela 5 månader!!
tyckte nyss jag skrev att han blev 4 månader :(
 
fort går det här hemma iaf!
nu kan han sitta själv korta stunder :)
typ 1min sen blir det jobbigt :)
men blir längre och längre stunder för varje gång
duktig duktig!
försöker för sitt liv att ta sig framåt men det går inte lika bra! hehe
han har iaf lärt sig att om han rullar flera gånger så kan han faktiskt komma dit han vill
i helgen var han först och hitta sladdarna under tvn sen någon sekund senare låg han under bordet och rev ner alla saker från hyllan under där, den lilla busen!
så man måste ha koll hela tiden :)
 
nästa vecka börjar jag gå intro och veckan där efter (16 juli) börjar jag gå på schema...
buhu!!
vill verkligen inte, inte för att jag inte vill jobba, utan för jag inte vill lämna min prins hela dagarna/kvällarna :/
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

men vad fina bilder :) så söt!!

2012-07-03 @ 03:13:08
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Alex

Sööötnosen!! :)

2012-07-06 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0