gnäll gnäll gnäll

känner att jag gnäller väääligt mycket nu för tiden.. men vad gör väl de?!
det är min blogg och jag skriver vad jag vill här :)
sen vad ni tycker om det bryr jag mig lika mycket som en myrfjärt låter!
för här ligger man och har ont överallt!!
vad har jag gjort för att förtjäna detta?
bättre jag gnäller här än tar ut allt på stackars Mattias tycker jag :)

jag skojar verkligen inte när jag säger att jag har ont överallt! för de har jag fanimig
inflammationen i magmusklerna/muskelfästena vid revbenen har tagit om och dessutom gått bak i ryggen så sova är bara att glömma, ont i händerna så jag inte ens kan öppna en flaska, ont i armarna så kan inte sträcka dom uppåt, ont i knäna, ont i fötterna och även fått ont i ena höften nu också så kan fan inte gå..!
förstår ni att jag vill grina och även måste fälla en tår ibland?! haha

hoppas varje dag att den lilla rackarn där inne i magen som orsakar allt detta kommer ut snart så jag får min belöning :)
lilla rumpnissen som gnider sönder mina revben med lillrumpen ♥
känner på mig redan nu att det kommer bli en liten Emil eller Lotta den här lilla busen, alltså i sättet/humöret, som den redan plågar sin stackars mamma :)

negativ? jag? neeeeh.
men om några dagar/veckor kommer allt vara glömt och värt varenda liten sekund!!
för det vet jag :) ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fort hon/han är ute så glömmer du alla besvär ;D

2012-01-11 @ 19:51:34
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0