40+0

jaaa ni mina små vänner
igår hade vi tid för att klämma ut bebis, men den lilla busen där inne har det allt för bra är jag rädd och vill stanna ett tag till :)
tror ändå h*n är på väg snart, hoppas inatt!
allt är klart för att den lille ska kunna kika ut så du är välkommen vilken dag du nu väljer :)

idag 120125 fyller jag och Mattias 3år! ♥
de ni! :o hela 3år
förut förstod jag inte hur folk stod ut med någon så länge men är man kär så är man. då flyger tiden förbi :)
visst har vi haft jobbiga perioder också, men vem har inte det?
jag vet att jag alltid kan räkna med han, att han alltid ställer upp och att han kommer bli en underbar pappa till vårt barn ♥

magen v.39+5


sötpluppen Dexter vill också vara med på bild :)

märkte nu i måndags att jag lagt på min lite vätska också,
ska vara glad att det kommer såhär sent antar jag.
ser lite roligt ut
Mattias brukar skratta åt mig när jag intar min säl-position i soffan,
han tycker nämligen att jag fått dubbelhaka -.-
kan jag aldrig tro!

såhär långt kan jag pressa förlovningsringen numera :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

finmagen <3

2012-01-26 @ 14:01:36
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0