1 vecka

ja idag fyller lillprinsen våran hela 1 vecka gammal!
hinner väl slå över 12 innan det är färdigt så vi säger igår då..
det går så fort!!
han är en snäll liten bebis som är hungrig för det mesta :)
i morgon kommer dom från Bvc å ska väga och mäta skrutten, får se hur mycket han gått upp då.

att det är underbart med bebisar vet väl alla, men att det skulle vara så känslomässigt jobbigt hade jag aldrig kunnat föreställa mig!!
man har ont, blöder, mjölken rinner mest hela tiden, får dåligt med sömn, hormonerna sprutar, likaså tårarna..
det är väääldigt jobbigt måste jag säga!
självklart är jag glad också, överlycklig är nog rätta ordet men ibland tar nog hormonerna över liten för mycket :)
är så glad att jag har Mattias! ♥
han hjälper till så gott det går och med det han kan :)
jag trodde aldrig han skulle vara ett så stort stöd, när jag var gravid förstod han det väl inte på samma sätt som nu :)




Ohlsson grabbarna mina ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Nix, ingen bedövning här inte :) Fick amma han så lossnade den, skulle egentligen fått akupunktur men det behövdes aldrig :)



Jaa men är ju så härligt när dom är så runda och goa :) Han är så himla söt!

Jaa, först klagar man som bara den på magen sen saknar man den lite, men som du säger är det skönt att kunna ha sina kläder igen =)



Tack :) Försöker uppdatera lite då och då :) Händer tyvär inte så mycket intressant, det blir bara samma saker jämt :p

2012-02-09 @ 10:25:30
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, Liam var ju smällfet han, och Linus är pinnsmal, så himla olika ;D

Men är så sött när dom är lite mulliga ;)

2012-02-10 @ 06:39:06
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Precis, nej dom är ju inte lik varandra :)

Ska bli roligt att se hur mina pojkar ser ut när dom blir äldre om dom blir lik varandra då eller om dom kommer se väldigt olika ut :D

2012-02-11 @ 06:33:06
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Usch, skitjobbigt psykiskt med mjölken och blöningarna.. Vet inte hur många gånger jag ringde mamma och bölade för fullt :P haha. Men det går över :D

2012-02-19 @ 21:55:37
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0