6 månader

idag blir Agaton 6 månader!!
½ år har gått sedan du kom till oss! :)
gjort hand och fotavtryck idag som minne :)
har även från när han blev 3 månader
 
vi har världens bästa, snällaste och sötaste bebis ♥
men han har energi till 10000
jag undrar hur många mil han springer per dag?!
då går han inte ens.. men springer med benen, det gör han från morgon till kväll! haha
han älskar iaf att stå på benen nu, man ser ju så mycket bättre då ;)
 
2 tänder har också kommit upp :)
dom dom i mitten i underkäken ♥ 
så nu borstar vi dom två gånger per dag och han är så duktig så
dreglar gör han, flera lite per dag skulle jag gissa :/ bara rinner ur käften :)
 
äter gröt gör han fortfarande inte.. känns inte som han någonsin kommer vilja äta det..
välling med havresmak äter han jätte bra av men just inte gröten..
mat där emot går i, småburkarnas tid är över. här ska det vara stora om han ska bli mätt :)
 
snabbt tar han sig fram också, ser han något han ska ha är han där på 0 tid!
kryper dock inte, rullar rullar och rullar :)
 
en liten uppdatering.
jobbar 1 vecka till sen blir jag äntligen hemma med min underbaring igen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0