idoler

det finns något i den här världen som mig att önska jag var 5år igen, något som gör mig lycklig och varm, min idol..
svampbob!! ♥

alla som känner mig vet att jag älskar svampbob :) haha
så nu när jag ska köpa grejer till bebben har jag letat grejer med svampbob men finns inte.. bara massa barbie, hello kitty å skit!
så gick ut på allas älskade internetvärlden och letade och..
hittade massa bra som jag kan sätta upp på en önskelista :)

så se hit;

en vägglampa från barnrummet.se


Matta från barnrummet.se


filt från barnrummet.se


soptunna från barnrummet.se



sen kunde jag inte hålla mig från att lägga ett bud på denna på tradera :)

är han inte bäst så säg! ♥
vårat barn kommer älska svampbob, vare sig h*n vill eller ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0