snart 5

just nu består familjen Ohlsson/Hildingsson av 3, mig, Mattias och såklart lilla Dexter ;)
men snart blir vi 5!
en liten bebis är ju på väg och kommer i januari. sen kommer vi få en till liten kattunge också :)
var och kolla på sötnöten idag och alla va så söt!
den finaste var tingad såklart men fick en annan underbaring!!
lugn va han med så kan vara bra för Dexter :) kan han kanske lära sig ett å annat, hur man tar det lugnt.
vi tror det är en hane, så hoppas på det! haha
hon som hade dom va dålig på att se sånt och jag har noll koll på de, mamma kunde väl kanske se. det visar sig!


sötnöten!

kom hem och har en liten sjukling här som tror han ska dö :)
Mattias såklart, vem annars :)
får se om jag står ut här eller om jag skriver upp mig på jobb varje dag den här veckan. haha
lugnare att jobba än ta hand om han ska jag säga er :)
feber + halsont = döden för Ohlssons grabben. vet inte hur han ska överleva natten :) hehe

Kommentarer
Postat av: Jossan

Alla killar håller på att dö när dom är sjuk :p Det är så synd om dom!! :)

2011-10-11 @ 09:43:06
URL: http://jossanelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0