intresseklubben antecknar

Halsbränna: nej
Ryggbesvär: inte direkt
Bäckenbesvär: nej
Muskel och vadkramp: neh, sendrag en gång och första någonsin! :)
Åderbrock: nej
Hemorrojder: nej tack och lov!
Nästäppa: just nu är jag förkyld, så ja
Urinvägsinfektion: nej
Känsligt tandkött: Ja lite kanske
Bättre hy och hår: mycket SÄMRE, aldrig haft så dålig hy som nu!
Illamående: fram till ca vecka 19.
Ömma bröst: mycket. gör dessutom svinont när jag fryser!?
Viktökning: 5kg hittills :)
Trötthet: hur känns det att vara pigg?!
Upp och ner i humöret: frågar ni Mattias så, JA :)
Strimmor på magen: nej nej
Putande navel: nej inte än och jag längtar inte tills den ploppar ut! usch
Svullnader: kan jag inte påstå, mer än en svullen mage då? :)
Yrsel: ja, var värre i början
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: ibland
Blodbrist/ järnbrist: ja fick järntabletter i v.24. hade då ett hb på 109
Sammandragningar: tror inte det?
Sömnproblem: JAA... + massa mardrömmar när man väl somnar.
Nytt konstigt matbehov: nu på senare tid, rivna morötter i kilovis!


är nu i vecka 25+0 :)
tiden går så fort!
och livlig är våran lilla bebbe, sover aldrig känns det som ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0