25år

i torsdags fyllde pörta 25år och i fredags fyllde babe 25år, så igår slog vi ihop det hela här hemma hos oss
25+25+inflyttningsfest = kaos.
känns mycket bra att vi slog ihop allt i ett idag kan jag säga :) ingen mer fest här inte! haha
folk strömmade in och vi har lyckats samla ihop 3 sopsäckar med burkar och flaskor!!
men skoj hade vi, tur det :)

halv 5 i morse lyckades jag få ut dom sista, då var jag så sjukt trött så jag blödde näsblod!
vaknade 8 och börja oroa mig för städningen..

nu skiiiiner huset tack vare mig och pört, även Dexter har vågat sig hem igen :)


detta fick Mattias av mig när han fyllde :)


lite bilder från festen;




fullast på fest ;)





dags för hemfärd? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0