80år

min kropp är död.
trött, stel och slut hela tiden, orkar inte göra något längre.
känner mig verkligen som en 80åring, kan inte önska mer att det ska bli januari och tills detta är över!
och inte är det nog med att man är trött hela tiden heller, på nätterna när man väl får sova, kan man sova då.... NEEEEEH!
inatt trodde jag att det var dags för psyk, hade en äcklig krypkänsla i ena benet så jag inte kunde sova, gjorde allt för att få bort det. höll på att bli galen!
trodde att jag inbilla mig och att det var kört..
tillslut plocka jag fram google (google har svar på allt ;) ) där stog iaf att det var vanligt när man var gravid. tack för de.. haha
tillslut tröttna jag och väckte Mattias så han fick massera och smörja med en supersalva, då lyckades jag äntligen somna en stund! men då var klockan vid 07. haha
tur inte resursen ringde nå.
hoppas på sömn inatt för i morgon är det jobb som gäller!!
inte många dagar kvar nu tills man går på ledighet. jobbar november ut :)

inte bara jag som är dålig i denna familj, Dexter är dålig och bara ligger också.. han går på antibiotika men verkar inte hjälpa. får ringa veterinären i morgon igen och kolla vad vi ska göra nu.
tycker så synd om han och oroar mig över det också.
när ska det ta slut? haha

här slutar iaf detta inlägg, blev långt såg jag.
måste få gnälla lite ibland också :)


v.30
förlovningsringen får inte plats längre :)


v.31


v.31
har än så länge klarat mig från att få några bristningar och hoppas verkligen det håller i sig!! :)

vagnen har kommit nu också, så nu har vi nog de mesta vi behöver till den lille kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0