Lov

mina trogna läsare hänger kvar ser jag fast jag är sämst i världen på att skriva. hehe
gullingar

idag är iaf första dagen på vårat lov.
kan inte direkt kalla det lov, har hemstudier och HUR mycket som helst att göra!
har lyckats gjort klar en uppgift iaf, så nu återstår bara 8 till! wihooo.
blir ett roligt lov detta.

annars då?

händer inte speciellt mycket just nu.
Mattias bor i garaget och jag i mina böcker, det är katten som håller ställningen.
och han livar för en familja på 10pers är jag rädd! haha
vi har haft han i 2 veckor och redan har han käka upp mina blommor, käkat upp min nya fina lampa, klöst i varenda liten möbel (fast att han har en klösbräda), hänt i gardinerna, käkat upp en årsförbrukning av mat, lämnat hela min kropp med riv- och bitmärken m.m.
ni ser, han kan den katta. :)
men när han kommer och gosar är allt glömmt på en sekund!

när folk pratar om sina barn så förstår jag nu nästan hur dom har det ;)
han är som en trotsig tonåring.


mina små bebisar sover middag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0