hehe


detta är en bild på hur Per Hellmyrs åkt under en match.

fick mig nyss ett gott skratt!
Mattias satt och kolla på denna bild och jag fråga vad det var han studerade..

Mattias - det visar hur Hellmyrs åkt.
Jag - vadå åkt, hur då?
M - ja det gröna visar hur han åkt.
E - VA?? jag fattar inget, vad är det gröna, det är ju bara en konstig klump.
M - Ja men det visar hur han åkt under en match..
E - vadå, sådär åker man väl inte skidor? då åker man ju lixom runt.
M - vadå skidor, skridskor åker Hellmyrs..?
E - HAHA va?? jaha Hellmyrs jag tänkte på Hellner.

sen dog jag!
tänk att åka skidor i det där mönstret på en tävling, då måste man ligga i :)
Hellmyrs är för er som inte vet, en duktig bandyspelare i Bollnäs.
bandy är ju ett måste här uppe, men jag fick upp Marcus Hellner i min skalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0