gmmalt blir nytt

idag har jag haft en heldag med min kära Sara
börja med att hon väckte mig och sa att det var strålande väder, klev upp och såg bara moln?
då fick vi glass och hjortron av mor och far ist :) MUMS
sen blev det loppis och grejer
råka visst ha sönder Saras stackars bil också :o

kom nyss hem smäll mätt efter en helkvällStand, men då tog vi med karlarna som fick stå för notan :)
Anderas la dagens kommentar;
"jag blev fan glad för min nota på 800!!" HAHA


dagens enda bild.
men vart är min förlovningsring?? :o

börjar bli skapligt trött på att jag inte kan sitta mer än 10min nu, mitt högra revben dödar mig!!
och än är jag inte ens speciellt fet, hur ska det då gå sen? :)
men det kan de va värt när man vet vad som väntar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0