älskar, älskar inte

efter att ha vare gravid nu ett antal veckor finns det både bra och dåliga saker med att vara det har jag märkt.

det absolut bästa är att bröna växer, inte bara lite utan en hel del :)
mina har gått från knappt en A till en bh i C som nu även den är för liten! GILLAR :)
sen slipper man göra massa jobbiga saker som att bära tungt eller dammsuga trappen t.ex.
blir fint när vi ska flytta, bara peka och bestämma :)
HEHE

det värsta någonsin är att man inte får äta brieost!!
jag grinar varje kväll över de.. hehe

köpte en olja idag också som mjukar upp huden och ska hjälpa mot bristningar.
förstår väl jag också att den inte gör, men kanske hjälper lite?
bristningar är ju något ingen vill ha.

jaja, nog om det!
nu blir de sängen och se fram emot en helg som kommer bestå av jobb jobb jobb :)


Kommentarer
Postat av: F

Sen är det ju inte så jävla kul att bli fet heller!!!

2011-07-23 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0