smärta

här var det visst ett tag sen man skrev nu.

har varit död dom senaste dagarna, inte fått många timmars sömna kan jag säga er!
började på julafton när vi skulle äta, kunde inte sitta, gjorde så ont nertill vid höger revben!
sen har det hållt i sig..
känns som ett köttigt jävla skavsår.
kan varken ligga, sitta, stå eller gå.. blir galen!!
bebisen ligger ju med lillrumpen precis där så trodde det var H*n som låg å gnugga sönder så har försökte med verkligen ALLT för att få bort smärtan..

igår fick jag nog och ringde barnmorskan och fick komma, va inget med sjävla bebismagen som jag hade ont i så hon skicka mig till HC och fick komma idag, har tydligen inflammation i musklerna och muskelfästena.. inte undra på att det blive värre å värre när jag vare där å gnugga och haft värmekudden på där 24/7. haha
jag trodde ju bara det var ett jävla skavsår :)
nu har jag fått citodon och hoppas på att få sova inatt iaf!
annars blir jag nog snart ett spykbryt och singel är jag rädd ;)

annars har min jul varit underbar med massa fina julklappar :)
hoppas eran varit lika bra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0