men grattis!!

idag säger jag Grattis till mig och Telia.
till mig för jag blir ett år äldre idag och till Telia för vårat internet börjat fungera igen.
har varit utan några dagar nu och man blir helt handikappad! :/

idag blir jag som sagt 23år, kom och fika :)
har bakat lite nu idag men blir inte mycket, orken finns inte!
lyckades knåpa ihop chokladbollar och en paj och bara det var jobbigt.
ska ta tag i tårta och fruktsallad senare tänkte jag :)

Mattias mormor var nyss hit och gratta mig och kom med en blomma.
så gullig!! :)

i morse väckte Mattias mig och gav mig en present jag önskat mig i flera år! ♥
fick en systemkamera, Canon EOS 1100D!!
jag älskar den och älskar han med såklart ;)
Tacktacktack bästastebästatse ♥

hade tänkt att bjuda på några nya fina bilder nu när jag fått kameran men internet vill visst inte fungera som det ska och vägrar låta mig ladda upp. hakar sig bara -.-
grymt lessTelia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0