julgodis

nu ikväll har jag varit hemma hos min lilla Sara och bakat julgodis, lyssnat på julmusik och ätit tomtegröt :)
jag gjorde bara rischoklad och 5min kola, enkelt och snabbt!
perfekt åt mig som inte kan stå en längre tid för min rygg och andnöd.
Sara där emot gjorde lite mer komplicerade grejer.
gott blev det iaf!
men när jag kom hem slängde sig Mattias över påsarna och jag måste nog göra lite mer rischoklad är jag rädd :)
funderar på att försöka mig på knäck också?
får se hur det blir med det.. efter att ha sett Sunes Jul vet jag inte om jag vågar ge mig in på det ;)

tack för ikväll pärlan min


Sara styr upp


Sara kallar mig för julegris.. -.-
undra varför? :)

rischokladen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0