bb väska

Mattias och jag har packat bb väskan till bebisen nu ikväll.
bäst att vara lite förberedd, gick ju in i vecka 34 idag så är ju inte såå långt kvar :o
h*n kan ju faktiskt bestämma sig för att komma ut tidigare än väntat.
ingen av oss har någon aning om vad som behövs eftersom det är vårat första barn så är lite svårt..
+ att man inte vet hur länge man blir kvar där nere.

detta har vi packat;

  • 2 filtar
  • 3 bodies
  • 2 par byxor
  • 2 par strumpor
  • 1 par tossar
  • 1 par vantar
  • 2 mössor
  • 2 pyjamaser
  • 1 overall
  • 1 dragkjedströja
  • 1 onepice
  • Några blöjor
  • Våtservetter
  • 1 nalle
ni som har lite mer koll på vad som behövs får gärna komma med förslag!! :)
vore väldigt tacksam för det!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blöjor behövs absolut inte, de får man där :) å likaså grejer att tvätta röva med, dom har skötrum där (men man kan byta inne på rummet också men de är jätte lämpligt att gå till skötrummen då allt finns och de är även värmelampa så dom slipper frysa), kläder FÅR man låna om man vill. vi hade aldrig nå kläder på Leo under tiden där, för de första hade vi han inlindad i filtar bara för de andra så ska de vara mycket hud mot hud i början ;P man gör ju som man vill såklart :) Ett förslag: ta med typ spel, kortlek eller vad som helst. Det kan bli långtråkigt :P Öh sen vet jag inge mer tror jag. Jo förresten om ni vill kan ni få 3 paket blöjor av oss, dom bara ligger för han har större storlek nu :)

2011-12-07 @ 22:36:08
Postat av: malin

Blir nog en bra packning det där ;) Alltid svårt att veta vad som ska med. Glömde min mobilladdare hemma jag, och det var inte roligt =/

Men blöjor får man där, men har alltid haft med mig någon extra bara ändå jag :) Är bra att packa i tid så man har tid att komma på om man glömt något :)

2011-12-08 @ 14:55:56
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0