sådärja

idag har våran lilla fina Dexter varit hos veterinären och fått sina älskade bollar bort opererade, stackarn :)
han fick även en tatuering i örat och en spruta.
han var helt slut när han kom hem lill plutten :)
nu ligger han bredvid mig är inte allt för pigg eller glad heller kan jag tänka mig.. hehe
men nu är även han redo för flytt.

jobbat kväll ikväll, likaså imorgon. så skönt att sova ut på dagarna sen iväg och jobba.
oftast på morgonen och dagarna jag mår dåligt, går bättre på kvällen.

snart är helgen här också :)
ses då


här var han en liten bebis :)
så fin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Färgtema :D Eller nordsjö idé & design kanske dom heter å. Men de var inte alls många tapeter som de var rea på, bara såna som fanns i lager. Men annars var de 70% på allt i butiken, å bara veckan ut :) så passa på!

2011-08-11 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0