orkar inte...

har suttit hela dagen och försökt plugga, har kommit 2 rader! haha
jag gillar det verkligen inte!
mina sista uppgifter för denna utbildning.
den jag sitter med nu ska jag skriva ihop en historia om Alva som har lungcancer och om hennes pallitiva vård.
inte roligt.
jag har ingen fantasi och cancer är inte mitt starka ämne om man säger så.

men men, över till något roligt.
Frida har ju kommit hem från USA nu och det gillar jag!
var och kolla på hennes lägenhet nu i helgen och den är superfin!
avundsjuk faktiskt :)

var även på Ola & potatisarna i helgen men Frida, Alex, Pört och Mattias.
dom va bäst men sport in SÖG!


jag hatar att vara såhär blek!
vill ha sommar och bli bruuuun!


Kommentarer
Postat av: amanda

jävla gnäll! käften, du e skitfin ELIN! om man ändå såg ut som dig!

2011-04-04 @ 17:56:06
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0