Söndag

idag var jag med Mor och Annika till Majas Café i Rengsjö och kika på rean.
hitta lite fint fasktist.

igår hitta jag ännu mer på Ikea.
ska skruva ikväll.
va helt slut när vi va hos Jossan.
så när Mattias och andra skulle ner till Tranan skulle jag gå hem men då kom en hund och tänkte attakera mig!
den visa sig va super snäll och vi bjöd den på skinka.
ägaren kom idag och hämta den :)

imorrn ska jag jobba också, börja 7.00 i Edsbyn. buhu
betyder att jag måste åka tidiiigt.

plugga ska jag göra nu.

Grattis far på farsdag
är hos han nu och fikar.
ska vidare till Mattias mor och far strax och äta.

min kamera är borta!
blir galen!
hade den sist hos Alex så jag hoppas den ligger kvar där.


han hade ingen bild på sig själv på datorn far min,
men hittade en på mig för 6år sen! haha
2004. det va ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0