målamålamåla

ja för tillfället finns inte mycket mer att göra i våran lägenhet än att måla måla och målaaa.
mina armar värker av alla målning men vad gör de.
mycket kvar än.
har målat tak och jag kan lova er att det var första och SISTA gången.
fyfan vilken plåga.
aldrig aldrig aldrig mer!!

är hos far min nu som ska bju på tacos, så jag kan tjuva lite internet.
vi får inget fören 22nov.
hur ska jag klara mig så länge.
kan ju inte ens plugga utan det. buhu

jag måste säga Tack till alla som hjälpt oss med flytt, målning, bjudit på mat och allt vad ni gjort nu den här veckan.
det är äkta kärlek det :)
love you all

see you!


syster när hon hjälper mig med målning av tak :)


babe när han får ta över våran målning av tak :)


och en ful bild på mig, men det är äkta bildbevis när jag styr upp hallen.
ser ni den fula gul/organga färgen där borta, den ska BORT!
pappa där bak för er som undrar :)

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0