Övning

Övar mig på att baka inför dopet och den här gången blev det dumlemuffins med vaniljfrosting.
Mums!!
Prova det även i torsdags med mycket dåligt resultat!!
berodde på att jag använde laktosfria ingredienser och ett dåligt recept har jag kommit fram till!
Frostingen rann och muffinsarna(?) sjönk ihop..

Men idag blev resultatet ett annat.
Hoppas ni kan se den fina bilden..?
jag bloggar nämligen från mobilen vilket jag inte gjort tidigare, så vet ej om jag får med bilden :)

Får jag godkänt denna gång, Mli och Sara? ;)

Färgtemat till dopet är inte det samma som på bilden :)
Hemligt hemligt!


det där med häva på frosting får jag nog öva lite mer på.. hehe

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina Elin! Tänkte passa på att ge heads up! Johan och jag är ÄNTLIGEN på G hem till bollnäs (om ca 2 veckor) och jag hoppas då att vi kan ses så att jag får pussa, klämma, känna och mysa med din guldklimp! :D Som jag längtar!!!! Så glad att jag får se bilder här på bloggen så att jag hänger med lite åtmindstonde. Hemskt att man ska bo i en stad så långt bort att det ska vara så svårt att få mysa med sitt kusinbarn! :)

2012-05-21 @ 06:33:50
URL: http://trick.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser mkt goda ut :) kram

2012-05-21 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0