djup

här sitter jag ensam en lördagkväll, Agaton sover sött i sin säng, Mattias är ute på galej och jag såg precis en film som fick mig att tänka lite..
det här med livet
missförstå mig inte, jag älskar mitt liv!
men varför gör man så sällan saker man tycker är kul?!
varför nöjer man sig med något man egentligen inte gillar?!
varför tänker man mer på att göra andra glad än att vara glad själv?!

jaja, jag orkar inte riktigt gå in på vad jag menar.. jag är en djup människa som tänker mycket, för mycket och ibland låter det värre än vad det är :)
jag är inte missnöjd med mitt liv på något sätt, jag undrar bara varför man lever "vardagslivet" när man egentligen kan göra massa roliga saker!
och då menar jag inte direkt åka jorden runt eller så, utan bara små saker som gör en glad :)

ta vara på livet gott folk!
det ska jag göra :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0