Dåligt

Väldigt dålig på att blogga känner jag!
Har iaf skaffat instagram på mobilen nu, typ sist av alla? där ni kan snoka lite på oss ist :)

När jag ändå håller på så kan jag väl skvallra lite då :)

Agaton bli 4månader 1 juni och han utvecklas så mycket hela tiden!

- han sover fortfarande 12h varje natt i sin säng i sitt rum :)
- försöker rulla hela tiden! Lyckas i bland
- drar upp sig till sittande om man håller i armarna
- ligger mer och mer på magen och kan hålla upp huvudet längre och längre
- håller man fram något åt han så tar han det
- tränar i babygymmet, bokstavligen, lyfter hela grejen! Haha
- han har börjat skratta, kommer mer och mer ljud som riktiga skratt :)

Och mycket mer!
Är han inte duktig? ;)

Följ oss på instagram? :)
Hildiings är mitt användarnamn där.


Kommentarer
Postat av: amanda

duktig han är då :)

2012-05-30 @ 10:08:15
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0