ansiktsbehandling

idag var jag på från topp till tå och fick ansiktsbehandling, fick även massage, brynen plockade och färgade även bryn och fransar.
så UNDERBART skönt!
bästa jag gjort på länge och jag kände mig verkligen helt varm och glad i kroppen efteråt.
behövligt!! :)
mamma hade Agaton så länge, tackar jag för!

sen gick jag och kolla om min förlovningsring var klar som jag lämnade in för flera veckor sedan men inte hört något om.
behövde förstora den, efter graviditeten blev mina fingrar fetare tydligen :p
iaf, den var klar och dom hade tydligen skickat sms om det sa dom.
jag har då inte fått något..
sen försökte dom få mig att betala 250:- för att dom putsat ringen.
aldrig i livet!
gör dom något som jag inte bett om får som väl skylla sig själv!?!
tydligen gör dom alltid så när dom förstorar men det var inget dom nämnde när jag lämna in den..
jag slapp iaf betala för de :p

Kommentarer
Postat av: malin

Det var underbart :)Jag måste verkligen kosta på det fler gånger :) Vilket lyx det var ;D

2012-05-06 @ 10:16:44
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0