annars

förutom att skrutten inte vill sova så har veckan varit bra :)
i måndags sov min underbart snälla mamma här och tog hand om Agis på natten så jag fick sova. underbart!
då sov han jätte bra såklart ;)
hon hjälpte mig även att byta gardinerna, hade fortfarande julgardinerna uppe! haha
man har liiite annat att tänka på nu mera så att säga.
Tack för hjälpen mamma!

tisdags vägdes och mättes Agis igen
7 veckor gammal, väger nu 6166g och är 61.5cm lång!
stora killen :)

våren och värmen är här, i morgon är det fredag och helg, kan det bli bättre? ♥

nu ska jag sova som en jävel!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Oj vad han växer,han växer snart ikapp min lillskrutt :) Linus väger bara 8,4 kg h:) Så snart är Agaton ikapp honom om han tänker fortsätta växa i denna fart =)

2012-03-23 @ 12:09:44
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: malin

Ja det är inte mycket det skiljer :)

Han är jätteliten Linus och ligger under normalt på kurvan. Han har börjat tappat vikt. Så jag matar och matar. Jobbigt när de inte går upp något bra. Liam var ju en liten knubbis han. Men jag hoppas det ser bbättre ut nästan gång vi ska på bvc. Men ska ju inte dit förän om 6 månader =/

2012-03-23 @ 19:25:24
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: malin

Han är jättedålig på att äta =/ Jättetråkigt! Mwen jag hoppas det vänder något tag :)

Jo, ska höra efter om en extrakontroll då jag får se att han går upp något :)

2012-03-26 @ 20:41:44
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0