underbart

min underbara vän Sara har just gett mig ett par nya tassar att vandra på.
tog ett fotbad hos henne sen fila och massera hon mina fötter.
visst låter det äckligt, iaf för mig som inte gillar fötter.
MEN det var underbart skönt och mina fötter är som nya :)
TACK älskling ♥

var hos barnmorskan idag och prata lite om hur vi ville ha det på förlossningen och så.
hon sa även att hon trodde vi hade minst 2 veckor kvar... buhu
tack och lov börjar bebisen sjunka ner lite nu så gör inte lika ont i revbenen längre :)
men är fortfarande lååångt ifrån bra.
jag vill sova!
h*n är fortfarande inte fixerad, men hon trodde inte att h*n skulle bli helt fixerad heller, jag har tydligen ett stort bäcken?
trodde jag inte!

börjar lägga på mig vätska nu :p
syns i ansiktet


Kommentarer
Postat av: Amanda

neee, vad vacker du är! syns inte ett skit, lika snygg som alltid du :)

2012-01-03 @ 22:46:44
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0