trööööttt

jag förstår inte, ju länge Agaton sover om nätterna ju tröttare blir jag?!
borde ju självklart vara tvärtom tycker jag!
igår somnar han 22.30 och sen fick jag nästan väcka han vid 08.30, vart rädd att han skulle svälta ihjäl :p
hade ju inte ätit på över 10 timmar! :o
var första gången jag vakna före han också, men sen somna vi om så skönt så.
vi kliver oftast inte upp fören 12-13 tiden på dagarna och det är såå skönt men dagarna går lite för fort dock!

nu sover prinsen igen och har gjort sedan ca 23.00
får se hur länge han sover den här gången :)
bäst jag går och sover också så man får någon sömn

idag åt vi påskmiddag med min familj, knäppte även ett jävla kort till tidningen, äntligen!
tog oss bara 2 månader :p
jag ser mupp ut men vafan, får väl bju på den då.
såg att det kosta 350:- att sätta in bilden, jävligt dyrt!! :o

i morgon blir det påskmiddag hos Mattias familj och tror även jag ska påska ut Agis lite så jag får en fin bild :)

Frida och Eira var här ikväll, Frida lånade badkaret så jag och Eira lekte en stund mendan Mattias å Peo lekte med Agis :)


söt-Eira som bara vill se på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0