föräldrakurs

igår gick jag och Mattiasföräldrakurs.
trodde det skulle vara onödigt och tråkigt men både Mattias och jag tyckte det var intressant och bra faktiskt!
dock blev jag ännu mer nervös inför förlossningen då hon sa att dom alldra flesta barn ligger och kollar åt höger och man känner sparkarna på höger sida.
för oss är det självklart tvärtom. så då är risken stor att h*n kommer födas med näsan mot min mage (mot ryggen är normalt) vilket gör att förlossningen kan bli ännu jobbigare.
usch
vill inte det här längre!
ska till barnmorskanfredag och då ska jag be henne vända skrutten så h*n ligger på vänster sida ist :) hehe

helt sjukt att jag har gått 33 hela veckor i morgon så går då in i vecka 34 (33+0)
inte alls långt kvar nu!


jag tvätta och gjorde i ordning sängen i barnrummet och
vipps så hade vi fått 2 bebisar.. :)
är bara tvätta om allt igen då.


bjuder på en bild på min fina prins också ♥
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0