bebis på g?

inatt trodde jag bebisen vela komma ut.
vakna vid halv 5 och hade mensliknande smärta i magen, vet att riktiga värkar inte känns så men ändå (dom kommer i omgångar eller vad man ska säga). låg vaken en timme och plågades iaf.. trodde jag skulle behöva väcka Mattias men gick upp och kissa lite så försvann det tack och lov! :)

annars idag har jag inte gjort så mycket mer än att käka känns det som..
åt frukost här hemma och precis efter ringde Jossan och undra om jag skulle med på Roma och käka lunch, varför inte, så slängde i mig en pizza där, sen direkt till mvc på föräldrautbildning och åt mackor m.m.
efter det åkte jag, mor och Frida till Barnens hus en sväng och inhandla lite smått och gott och självklart blev det Mc Donalds innan hemfärd :)
måste även tacka min kära mor för grejerna jag fick med mig hem! ♥



Kommentarer
Postat av: Stina Arvidsson

Jag fick förvärkar en natt när jag var i vecka 35 och hade sammandragningar titt som tätt efter det men inte kom det någon bebis inte! Inte förens 37+6 efter att jag hade blivit igångsatt.

2011-12-17 @ 13:25:34
URL: http://kristinaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0