tid är pengar

tiden går föör fort känner jag!
är redan i v.17 nu, nyss var jag ju i v.8?!
vart tar dagarna vägen?
om mindre än ett halv år har vi förhoppningsvis en liten bebis med oss i ett fint hus
snart ultraljud igen, som jag längtar för att se det lilla livet igen :)
och se om allt är bra där inne.

har fått förlängtjobbet också.
känns jätte bra!
slipper hoppa runt överallt ett tag till.

i lördags var Mattias, jag och Egon ner på bröllop i Jädraås.
Magnus och Hanna som gifte sig, superfint!!
allt var utomhus och såå mysigt!
kan knappt vänta tills det är min tur ;)
första gången jag var på ett bröllop också så det gjorde ju saken bara bättre!

jag innan bröllop, magen bara växer och växer :)

känns ganska tryggt att jag har allt det vissa personer i den här stan drömmer om varje dag ;)
det gör mitt och Mattias förhållande bara bättre och starkare,
fast dom kanske tror tvärtom :)
Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj vilken kula :D Men då kanske du känner lite sparkar nu redan eller väldigt väldigt snart, jag började känna tydligt vecka 16-17 nånting :)

2011-08-09 @ 11:56:46
Postat av: Frida

Myys! Fan Elin, du får mej att längta efter att vara gravid igen.. Jag som inte ska ha fler ungar :S haha

2011-08-10 @ 08:13:01
URL: http://fridafransson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Då har du nåt att se fram emot, en vacker dag när du ligger på rygg och tar handen på magen kommer du känna nåt små pickanden sen kommer du förmodligen känna de varje dag :D Ja jag kan heller inte sitta längre stunder men det kom ganska sent det för mig, när livmodern började växa upp mot revbenen. Sitter jag och speciellt framåtlutad så känns de speciellt på högra sidan och rätt va de är får jag en spark rätt i revbenen med så de är inte nå vidare skönt :P hehe

2011-08-10 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0