besiktning

igår fyllde Agis 5 veckor
då var vi iväg på BVC för 1 månaskontroll.
allt såg bra ut och han väger nu 5580g och är 59,5cm lång :)
förra veckan vägde han 5320g och var 58,5cm lång, så växer gör han då verkligen! haha
han ligger +2 på alla kurvor (2 kurvor över "normalkurvan")

han har även slagit rekord den rackarn :)
först igår smällde han i sig en HEL flaska med mat, fyllde enda upp till kanten och när han var nöjd var det lite på botten kvar bara :) duktig kille!
pumpar ut för den som undrar, det där med amning är ju så känsligt och viktigt tydligen!
han är så krånglig att amma så brukar pumpa ut på dagarna och amma på nätterna :)
iaf, sen sov han 5 timmar i sträck!! har aldrig hänt förr.
från 22-03. nöjd mamma :)
hoppas han fortsätter så.

han är duktig och somnar själv nu också.
lägger han i vaggan, drar igång hans älskade speldosa och ger han nappen, då blir han helt tyst och somnar på 2min :)
kan hända att man får gå in och dra upp speldosan några gånger men inget mer :)
igår skrek han inte en enda gång så tillslut var jag tvungen gå in och kolla, då låg han där helt lugn och kolla runt utan ett ord! gofisen :)
drog igång speldosan och 5min senare sov han.


meditation pågår :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Gud vad söt han är :) Tack för tipset! super bra :)

2012-03-14 @ 14:50:57
URL: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja, redan nu! Jag är så virrig och glömsk så det är pinsamt ibland :/ Och värre blir det säger alla :D haha, ingen kommer ju vilja umgås med mig då..

2012-03-15 @ 08:27:27
URL: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0