helg

igår hade Agaton och jag fullt upp!
tog en tur på stan med Linda
hälsade på på Ahlsell
fick besök av Malin, hennes mamma och mormor
och sist men inte minst, fick besök av Sara

och sen, tro det eller ej, Agaton om jag sov helt ensamma här hemma!!
trodde aldrig jag skulle överleva natten!
jag är verkligen sjukligt mörkrädd och då menar jag SJUKLIGT!
borde gå till någon som kan få bort det tror jag, för mitt eget bästa :)

idag har vi varit hos min mor och far hela dagen, Agaton har varit arg som ett bi nästan hela dagen, skrikit så fort man råkat peta på han, inte pratat med han exakt hela tiden osv.. inte speciellt roligt måste jag säga :/
vet inte vad som är fel.. ingen feber och verkar inte vara magen. trodde ett tag att han höll på att få tänder men kan inte se några iaf :p han får vänta ett tag till på de tack!

får se om han är gladare i morgon, nu sover han iaf som en stock sötnöten :)

hoppas på lika fint väder i morgon, fast mindre blåst tack!! blåste ju bort när vi var ute och gick idag


coola killen idag på väg till mormor och morfar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0