fågelskrämma

idag har Agaton varit en liten suris, surläppen har hängt framme nästan hela dagen.
händer inte ofta men så blir det när han vägrar sova. om han ändå förstod det :)
han vila en liten snabbis på 20min så då skynda jag mig att sminka och göra mig klar..
när han vaknar och jag ska ta upp han börjar han STORböla så fort han får syn på mig, så tog upp han och gick till spegeln för då brukar han alltid bli glad och skratta som aldrig förr men inte denna gång, blev 100ggr värre och han skrek så han kanppt fick luft.
tror inte han gillar mig med smink ;)
van att se mig blek och äcklig stackarn! haha

när vi kom in på Dollar var det kört igen, skrek så alla glodde på oss och hans blev helt svettig så det blev till att bära han och försöka köra vagn och få med lite av det jag behövde innan vi skynda ut därifrån igen :p
inte roligt när han är sådär :/
HATAR dessutom när alla måste glo..!!

var på ljusparty nu ikväll och handla lite, när jag kom hem var Agis fortfarande vaken och arg, Mattias var lagomt nöjd för han hade skrikit från att jag åkte.
så gick in där och sa att nu är mamma hemma så nu kan du sova och när jag gick ut igen somna han! hehehe
mamma kan :)

imorgon ska vi till läkaren, lite nervöst!!

sov gott alla :)


Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas det går bra för er hos läkaren :)

2012-04-25 @ 20:43:36
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Emilie Eriksson

Hur gick det hos läkaren?

2012-04-25 @ 21:07:47
URL: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0