bvc

igår följde Mattias med till bvc så vi kunde prata om Agaton och hans nacke.
hon tyckte också att han var väldigt sned, så hon fixade så vi ska få träffa en läkare nästa vecka.
känns jätte skönt!
hoppas bara han tar det på allvar för något måste göras!
han tittar hellre liksom bakåt med huvudet än framåt och det kan väll inte ska vara normalt?! :p

han väger nu 6780g och är 64cm lång!
sist vägde han 6375g och var 62cm lång.

han fyller idag 11 veckor :)
på dom 11 veckorna har han vuxit 11cm!! det är helt sjukt tycker jag, 1cm i veckan..
undra vart han kommer stanna som växer i den här takten! :)
igår rensa jag hans garderob på kläder han ej kan ha längre, och det blev inte mycket kvar kan jag säga!

igår lyckades jag få han att somna 21.15 så tänkte det skulle bli en tidig morgon idag, men 07.52 för att vara exakt vakna han.
duktig kille!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0