vaccin

igår var vi till bvc som sagt
resultat
nu: 7050g och 65,5cm lång
sist: 6780g och 64cm lång.

han hade gått ner lite från sin kurvavikten så hon trodde jag skulle börja ge han lite ersättning eller börja väcka han så han inte sover 12h som han gör varje natt :p
vill inte väcka han så har gett han lite ersättning idag och han har varit mycke gladare faktiskt, fast han har feber från sprutorna han fick igår!
plutten :(
skrek en del när han fick sprutorna men inte på värsta viset ändå :)
sen fick han feber på kvällen och har fortfarande det stackarn.
hur länge sitter febern i?

min kusin Johan kom och hälsade på oss idag också, superroligt! var länge sen jag träffa den pöjken!
fick mig en bild av Agis och han också tillslut :)

Johan och Agis :)


Kommentarer
Postat av: Malin

det var allt en stor unge de! kommer bli värsta skogshuggarn de där ;)

2012-05-05 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0