vagn

det här med vagnar är fan inte lätt alltså!!
vagnen vi har nu är så tung! klen som man är orkar verkligen inte min rygg med den in och ur bilen hela tiden, upp för trappor osv..
vill ha en lätt, liten och vändbar vagn (vänd mot mig) som man kan ha när man ska ner på stan osv, typ sulky, men hittar INTE många som är vändbara och bra..
ska det vara så jävla svårt att hitta?!!
superdåligt tycker jag!
 
var inne lite på en bugaboo cameleon men nu har jag ändrat mig och är sugen på en Icandy cherry (väger endast 5-8kg och är vändbar!).
hitta en som Mattias mamma ska kika på nu när hon är borta på semester, eftersom den självklart inte finns här omkring :)
någon som vet något om dom vagnarna?
har googlat lite och verkar vara en bra vagn :)
 
Agaton både äter och sover dåligt igen.. undra vad som är på g nu ja..
vill inte att han ska gå ner mer i vikt men vad gör man när ungen VÄGRAR äta?? :/
får hålla på i timmar för att få i han en liiite slurk :/
är som att försöka mata ett vildjur.. spottar, fräster, nyper, rivs, sparkar, slår, ålar m.m. m.m... :p
 
sötsnöret äter lite gröt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0