utbildning

innan jag blev mammaledig nu jobbade jag som undersköterska, utbildade mig till det innan.
finns inte många jobb att välja på här i Bollnäs så tog något jag visste jag skulle få jobb inom.
nu känner jag såhär, kommer jag vilja jobba som undersköterska resten av mitt liv?
Nej!
jag trivs jätte bra, det är inte det.
men jag vill komma längre än så!
 
tänkte förut utbilda mig vidare till sjuksköterska men känner att det är ett för stort ansvar!
det gäller ju människor liv, ett litet fel och personer kan !
inget jag vill ha på mitt samvete!
dessutom jobbar man helger, kvällar m.m
jag vill ha ett 8-16 jobb med lediga helger! :)
 
personer i omgivningen har gett mig inspiration och jag är sjukt sugen att gå lite kurser just nu! :)
jag älskar att pyssla så kanske inom det? kanske inte?
sånt som visar sig, jag ska ta mig framåt!
ingen kommer ta mig dit så måste våga tro på mig själv nu!
dags att gå vidare, nu när jag är mammaledig är bästa chansen att verkligen starta om! :)
 
önska mig lycka till!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca W

Klart du ska bli ssk . Oerhört intressant och lärorik utbildning plus att du inte behöver arbeta helger osv, finns hälsomottagningar som endast har öppet mån-fre 8-16, man kan arbeta på apotek, på försäkringsbolag , möjligheterna är oändliga! :p Men lycka till med dina framtida planer ! :)

2012-07-15 @ 12:18:13
URL: http://jirw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0