nära

ja idag när jag vakna och snoka runt på facebook så ser jag att Henke och Helen från våran föräldragrupp är inne på BB och hon är helt öppen, dom skulle egentligen ha 2 dagar innan oss (22 januari) dom har nu fått en liten pojke!
Grattis till er!
blev såååå avundsjuk så jag var tvungen väcka Mattias!
han bara skratta åt mig och sa; "jadu, för 2 veckor sedan grina du för att du skulle föda och nu grinar du för att du inte får föda.."
inte lätt att förstå sig på gravida inte ;)

blev lite stressad också så nu har vi flyttat in skötbordet i badrummet och gjort i ordning i barnrummet, ska bara upp lite tavlor och så :)
den lille kan ju faktiskt komma när som helst nu :)
spännande

ni ska få tjuvkika lite
när hela rummet är klart får ni se bättre bilder :)




självklart ska jag lära bebisen att älska svampbob ;)
ska börjas i tid


vi längtar sååå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0