fredag

jaha, ännu en dag utan bebis..
undrar hur länge till?
var till BM idag för sista gången, hon vela kolla blodtrycket eftersom det gått upp en del.
hon sa även att vi kan få vänta enda till v.42+2 innan dom sätter igång oss :o
det är låååångt dit!
men hon trodde och hoppades att det skulle bli nu i helgen.
jag hoppas den lilla busen vill kika ut innan februari iaf :)

fick även göra ett ultraljud och se busen där inne i magen idag igen, för 4e gången
lika spännande varje gång!
vi fick chansen att kolla könet, både jag och Mattias var så sugna men vi lyckades hålla oss :)
det får bli en underbar överraskning!

varför vi fick göra ultraljud idag igen var att BM tyckte h*n vänt på sig å låg i säte, vilken h*n inte gjorde tack å lov!
det är en stor bebis i en liten mage så den ligger väääldigt konstigt och det putar ut kroppsdelar lite här och där.
har själv tyckt att den legat med huvudet uppåt ibland så förstår att hon blev osäker som bara klämmer på magen, jag känner ju bebisen röra på sig där inne iaf.

nu får du komma ut till oss "lilla" skrutt!! :)


magen i v.38+5 om jag inte minns fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0