Present

förra veckan låg ett brev till mig i postlådan, ett fint med blommor grejer på.
trodde det var Mattias som hade beställt något till mig på alla <3ans dag..
men så när jag öppnar det så var det kläder och ett grattiskort till Agaton från snällaste Kristin som jag jobbade med i somras.
hur glad blir man inte då?!
blev alldeles tårögd ska jag säga :)
såå snällt och helt oväntat, hade hon absolut inte behövt!
ska åka och fika med gänget där borta något tag, saknar dom faktiskt!
ska jobba en period i sommar så hoppas verkligen jag hamnar där igen!


Agaton tackar så mycket Kristin :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Roligt att du blev överraskad:).jag hoppas att du får komma till oss i sommar:)och fler med mig . Ska bli roligt att träffa dig o Agaton, vi styr upp nått när jag kommer hem från semestern. kram kristin

2012-02-22 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0