vinterkläder

så är det snart september och hösten är här!
suttit och tittat på overaller till prinsen, finns ju en heeel del att välja på men tror jag ska köpa denna;
 
den är från Polarn och Pyret
lite väl dyr men vill att min prins ska ha det bästa!
och slippa frysa. (fryslort som jag själv är)
899:- går den lös på,
är det värt det??
har inte köpt så mycket kläder där ifrån så vet inte hur deras kläder är.
det är ju ändå några månader han ska den :)
liiite synd dock att fötterna inte är täckt, men innan vintern är slut så kanske han springer fullt :)

Kommentarer
Postat av: ♥ mikaela

Polarn och Pyret är toppen, enligt mig iaf ;) Dock har jag inte haft några ytterkläder från dem men alla deras "vanliga" kläder eller vad man ska säga är väldigt bra. :) Kvalitén är också väldigt bra. Så ytterkläderna borde hålla samma standard tycker jag :)
Den såg ju väldigt fluffig och varm ut iaf ;) hehe.

2012-09-02 @ 10:45:50
URL: http://ingamikaela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0