tänder

ångrar mig om det jag sa igår att tänder inte är på väg.
han har varit gnällig hela helgen, dreglat och tuggatallt och alla så var tvungen kolla idag igen och tro på fan att det är en tand man ser där under!
en hörntand som är på g. är som en vit bula där under, den har inte kommit upp än men är på väg..
3 månader?!!
känns liiite tidigt men vissa föds ju tydligen med tänder så :p
mycket glad att jag inte ammar kan jag säga! haha

tycker så synd om han!
hoppas den vill pluppa ut snart så det slipper göra ont!

han sover iaf hela nätterna ändå, är bara dagarna som han är arg så det är skönt :)
men så typiskt han skulle vara såhär nu i helgen när Mattias har varit iväg och tävlat hela helgen..
har iaf fått hjälp av hans mormor, morfar och farmor :)


Agis måste självklart se filmer från helgens tävling.. :)

Kommentarer
Postat av: malin

Ja får hoppas det växer ut igen haha :) Såg dock lite bättre ut idag än igår. Han har så himla långt och tjockt hår så det är svårklippt. Och jag vill inte klippa av han hela håret än heller haha :) Men det växer väl till sig och blir bra snart igen, något tag får jag väl ta honom till frissan men han är lite för liten än :)

2012-04-30 @ 08:50:38
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0