less

börjar bli grymt less på mitt högra revben nu, går verkligen inte att sova längre! vaknar en gång i timmen minst av att jag måste byta ställning..
någon mer än jag som har samma problem?!
i morse vakna jag 04.48 och kunde tammefan inte somna om, vid 7 gick jag upp och knäppte på tvn ist..
värst av allt är att det bara blir värre och värre också, och att jag vet att det inte kommer gå över fören bebis är ute :) är ju en del veckor kvar.
barnmorskan imorgon iaf, se vad hon säger :)

sen ska lilla Dexter få åka till doktorn i morgon också och ta en spruta, stackarn!
men det är behövligt, vaccin.

nu så jag sluta klaga och vara glad igen :)
Puss på er!


växer gör den då :)

halsbandet har jag fått av Mattias ♥
ett gravidsmycke,
är en pingla innuti som gör ett ljud som bebisen hör och kan känna igen när den kommit ut.
ska tydligen vara lugnande :)



Kommentarer
Postat av: Stina Arvidsson

Vänta du bara tills båda revbenen gör ont och ryggen! Jag måste lägga kuddar under mig så att jag sover i uppförsbacke om du fattar och byta sida minst varje timme. Och när man väl ligger bekvämt så får man en liten fot uppkörd i revbenen istället, åh så underbart det är att vara gravid! haha

2011-10-06 @ 12:08:41
URL: http://kristinaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0