26 november

i morgon är det första advent och igår gjorde jag adventfint här hemma, strök och hängde lite gardiner, fram med stjärna och ljusstakar, lite tomtar och annat julfint.
så nu är det bara snön vi väntar på :)

var även till barnmorskan igår och lillskrutten ligger nu med huvudet nedåt :)
kanske därför jag har så förbannat ont i ryggen, nu när h*n ändrat läge.
krypet i bena fick jag tydligen stå ut med, vilket jag inte kommer klara :/ blir galen när jag inte kan sova men är totalt slut.
men vad gör man inte.. vet att det snaaart är över iaf.
när Mattias massera ryggen igår börja det krypa i bena så kan kanske vara någon nerv som ligger i kläm..

nu ska jag nörda lite mer Svampbob :)
100 bästa avsnitten på nickelodeon.
me like ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag fick ONT i högra benet lite då och då, men de var väl ischias som kom i kläm då :) var jag uppe och gick och de blev så så kändes de som jag skulle ramla ihop :P de är bara att leva med alla "problem", sen är de glömt hur man hade de!

2011-11-26 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0