billigt!!

jag tycker inte om att skriva för personligt här,
eftersom jag vet att dom flesta läser min blogg för att snoka.
det är äkta Bollnäs det :)

idag gör jag jag ett undantag och går till och med till personangrepp, dock utan namn för att inte vara föör elak :)

jag håller nämligen på å DÖR av SKRATT här.
Mattias gamla x för 6år sedan hade gjort en kärleksförklaring till honom igår och erbjöd han bland annat att få ligga 3gånger om dagen bara han tar tillbaka henne!?
HAHAHAHAHA
seriöst, vilken BILLIG jävel :)

så jävla fult och falskt gjort dessutom.
27år.. gå vidare med ditt liv för fan! haha

snacka om att sänka sig själv till 00000000.

vi har det hur bra som helst och varit tillsammans i över 2år,
tror du seriöst att du har en chans????

PINSAMT!!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha men guuu :D hahaha vad kul det lät

2011-05-31 @ 16:44:02
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/
Postat av: Alex

Pinsam jävla tjej då! HAHA!

2011-05-31 @ 17:23:27
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0